Nog twee weken

10 juni 2018 - Gouda, Nederland

Nog twee weken! De reis komt zo dichtbij nu. Nog maar een paar keer werken en dan is het eindelijk zo ver. Soms krijg ik er kriebels van in mijn buik.

Het to-do-or-buy lijstje wordt gelukkig steeds korter. Onder andere nog een wereldstekker regelen. Wel zo handig. Hihi. Ook zijn we nog over een lakenzak aan het twijfelen. Wel zo fijn en hygiënisch.. maar wel weer prijzig. Al met al zijn de kosten voor de benodigdheden voor de reis best duur. Hopelijk gaan we nog veel meer reizen, waardoor het uiteindelijk wel weer mee valt.

Morgen en overmorgen zijn we alletwee vrij. We halen de Pleun en de spinnen naar Leusden morgen en ik wil de backpacks alvast van zolder halen. Even kijken hoe veel (of hoe weinig) er in gaat passen. Overmorgen kunnen we gaan winkelen voor de laatste spulletjes.

De weersvoorspellingen zijn best gunstig in CR.. ondanks het regenseizoen. Wel de mooiste periode om te gaan. Alles staat dan in bloei en het land kleurt fantastisch groen.

Het liefst stap ik nu al in het vliegtuig.. of nee.. daar stap ik liever niet in.. maar anders komen we er niet. Hahaha!

Liefs,

Ilona